wizytówki

wizytówki

Wizytówki

Oferujemy Państwu pełną gamę plastikowych wizytówek firmowych.

WIZYTÓWKI

Wizytówki w formie karty plastikowej wyróżniają się w ofercie wizytówek unikalnością, niezwykle wysoką jakością oraz pomysłowością graficzną. Oprócz standardowego druku i laminacji wizytówka może posiadać dodatkowe opcje graficzne. Zastosowane dodatkowo np. przeźroczystość, matowość, metaliczne złoto lub srebro podkładu oraz wypukły lakier czynią często z wizytówek prawdziwe dzieła sztuki. Takie wizytówki często powiększają prestiż firmy, nobilitują ja w oczach klientów oraz wzbudzają zaufanie.

Wizytówka firmowa w formie karty plastikowej to doskonały sposób na wyróżnienie swojej oferty z usług firm konkurencyjnych ponieważ może zawierać różne unikatowe zdobienia.

Najczęściej jest to lakier wybiórczy i/lub mieniące się metalicznymi drobinkami tło. Taka oryginalna wizytówka nie będzie nudna!

Nasi firmowi eksperci chętnie podzielą się nowymi pomysłami oraz zaproponują najoryginalniejsze rozwiązania dla Twoich wizytówek!

Specyfikacja standardowej plastikowej wizytówki:
materiał: PVC biały (sprawdź inne kolory)
format: 86×54 mm (CR-80)
grubość: 0,76 mm (760 mikronów)
zadruk offsetowy, pełny kolor CMYK*
laminacja błyszcząca lub matowa (więcej informacji tutaj).

*CMYK – paleta czterech podstawowych kolorów używanych w druku offsetowym: Cyan, Magenta, Yellow, Black.

Rodzaje i przykłady kart
Wizytówki brokatowe złote – srebrne – perłowe
Czy wiesz, że Twoje wizytówki możemy wykonać, na przykład, na brokatowym podkładzie? Jeśli cenisz sobie blask, iskrzący wygląd i zależy Ci na efekcie "wow" to czytaj dalej! FARBA Z BROKATOWYMI DROBINKAMI W naszej drukarni proponujemy kilka kolorów specjalnej metalicznej farby z brokatowymi drobinkami. Zadruk samą metaliczną farbą, np. w kolorze srebrnym wygląda mniej więcej tak jak na wizualizacji. RÓŻNE ODCIENIE DO WYBORU Podobną strukturę do farby brokatowej posiada farba z drobinkami złota i perły. Jak widzisz, nie jest to gładki srebrny [...]
Więcej
Wizytówki z tłoczonymi danymi
Wizytówki plastikowe z tłoczonymi danymi nie są może już tak popularne jak kiedyś - w czasach, gdy karty kredytowe były zdobione wypukłą numeracją. Obecnie zastępuje się je częściej przez grawerowanie w karcie. Być może stopniowa rezygnacja z embossingu (wytłaczania) wiąże się z tym, że wystające numery nie pełnią już tej samej funkcji, co kiedyś. SKĄD SIĘ WZIĘŁY TŁOCZONE KARTY PLASTIKOWE? Wiele lat temu terminale płatnicze nie były jeszcze tak powszechne w punktach handlowo-usługowych, czy restauracjach. Przy realizowaniu [...]
Więcej
Wizytówki matowe gładkie i chropowate
Podczas produkcji wizytówek mamy możliwość wyboru sposobu laminowania Twoich kart. Laminacja chroni zadruk, czyli projekt wizytówki, przed wycieraniem i blaknięciem. W podstawowej wersji wizytówki plastikowej używamy laminacji błyszczącej. Jednak wiedz proszę, że dostępna jest też laminacja matowa gładka oraz matowa chropowata. Postaramy Ci się wyjaśnić, czym te rodzaje się różnią i kiedy powinno się je stosować. WIZYTÓWKI Z LAMINACJĄ BŁYSZCZĄCĄ (WIZYTÓWKI BŁYSZCZĄCE) Ten rodzaj laminacji jest używany m.in., gdy projekt wizytówki jest barwny. Błyszczące wykończenie podsyca i wyostrza kolory. Czasami może wydawać się, że optycznie wizytówka [...]
Więcej
Wizytówki przezroczyste
Jeśli szukasz wizytówki, która będzie unikalna, wyróżniająca się spośród wszystkich innych najczęściej spotykanych, koniecznie rozważ wybór materiału przezroczystego. Przypomnij sobie, kiedy ostatnio widziałeś/aś takie przezroczyste wizytówki? No właśnie! To dobry moment, aby zmienić dotychczasowe bizneskarty na nowe. Z nami przygotujesz poprawnie projekt do druku i dowiesz się, jakie opcje są potrzebne i wymagane tak, aby efekt końcowy był w pełni zadowalający. SPECYFIKA PRZEZROCZYSTEGO MATERIAŁU Przede wszystkim pamiętaj, że transparentne podłoże powoduje, że kolory tracą na intensywności i jest to całkowicie normalne zjawisko. Ratunkiem może tu być biały poddruk, jednak musisz wiedzieć, [...]
Więcej
Wizytówki z lakierem wybiórczym
Być może spotkałeś/aś się już z marketingiem sensorycznym. Polega on na wykorzystywaniu w reklamie, komunikacji z klientem naszych zmysłów: głównie dotyku, wzroku, słuchu. Za pomocą np. dotyku jesteśmy w stanie wzbudzić pozytywne emocje u 2/3 naszych klientów. Co to oznacza? Wyobraź sobie, że wręczasz swojemu potencjalnemu strategicznemu klientowi wizytówkę, która nie różni się niczym od tych standardowych dostępnych na rynku. No ok, ma zaokrąglone rogi, powiedzmy, że matowe wykończenie, ale poza tym nic szczególnego jej nie wyróżnia. Co się [...]
Więcej

Opcje wykonania

Otwory / dziurki
Materiał przeźroczysty
Nietypowe kształty i rozmiary
Druk widoczny w UV / IR
Kod kreskowy
Zdrapka
Pamięć chip
Laminat kart plastikowych
Materiał ekologiczny
Moduł zbliżeniowy
Embossing (tłoczenie)
Materiał kolorowy
Lakier wybiórczy błyszczący lub matowy
Zapach (np. kawy)
Podkłady metaliczne
Inne usługi
Breloczki do odłamania
Miejsce na podpis / pasek do podpisu
Pasek magnetyczny
Hologram