zapach

opcja wykonania

opcja
wykonania

Karty zapachowe

Karta z zapachem może pełnić kilka funkcji,
na pewno doskonale sprawdzi się w formie karty stałego klienta
lub efektownej wizytówki.

KARTY ZAPACHOWE

Zapachy, których używamy w naszej drukarni, uwalniają się stopniowo po potarciu powierzchni karty ręką i utrzymują się do roku czasu (w zależności od sposobu przechowywania i eksploatacji).

Ponadto trzeba pamiętać, że niektóre aromaty nie są trwałe, inne jednak wykazują o wiele dłuższą „żywotność” niż czas zakładany przez producenta lakieru zapachowego.

Testując zapach kawy, czekolady, pomarańczy i trawy zauważyliśmy, że kawa jest o wiele delikatniejsza i nie tak aromatyczna jak trawa. Wszystkie próbki z zapachem trawy, które przez kilka lat prezentowaliśmy na targach reklamy nadal intensywnie pachną! Natomiast karty z zapachem kawy niestety nie pełnią już swojej funkcji ze względu na wywietrzały aromat.

Pisząc o funkcjach, jakie posiadają plastikowe karty z zapachem nie można zapomnieć o marketingu sensorycznym. Wspominamy o nim między innymi w tym artykule poświęconym wizytówkom z lakierem wybiórczym.

Otóż reklama oparta na zmysłach niesie ze sobą wiele korzyści. Zmysłowi zapachu jest poświęcony osobny sektor o nazwie aroma marketing.

Kojarzony jest on głównie z emisją przyjemnych, kojących, relaksujących zapachów w firmach, sklepach, czy hotelach. Na pewno doświadczasz tego nieraz robiąc zakupy w sklepach odzieżowych.

PIĘKNY ZAPACH ZWIĘKSZA ATRAKCYJNOŚĆ PRODUKTU

Czy wiesz, że stosowanie marketingu zapachowego podnosi m.in. atrakcyjność sprzedawanych produktów (także podnosi subiektywnie ich wartość)? Oraz zachęca klientów do pozostawania w sklepie dłużej, redukuje irytację związaną ze staniem w kolejce, a nawet zmniejsza poziom stresu i zmęczenia. 

I nic w tym dziwnego, w końcu prawie każdy stosuje w domu własną aromaterapię: włączając dyfuzor zapachowy, zapalając ulubioną świecę czy spędzając czas na działce w otoczeniu kwiatów i bzów.

Wyobraź więc sobie, że karta lojalnościowa pokryta zapachem lawendy będzie mieć kilka zastosowań.

Przede wszystkim przyczyni się do częstszych zakupów, do czego motywuje np. zbieranie punktów za zakupy. Natomiast moment wyciągnięcia karty z etui czy portfela będzie dodatkowo przyjemny, jeśli uwolni się przy tym kojący aromat znanego wszystkim kwiatu, który według badań ma właściwości odprężające. Wyczytaliśmy także, że lawenda zwiększa poziom zaufania, więc przyda się szczególnie w negocjacjach handlowych. Czy to nie dobry pomysł na wizytówkę z tym zapachem? Pomyśl o tym :).

Jeśli przykład lawendy nie przemawia do Ciebie to nic! Obecnie dostępnych jest ponad 100 zapachów (kwiatowe, owocowe, warzywne, drzewne, ziołowe i wiele innych), w tym na przykład: jaśmin, róża, pomarańcza, poziomka, banan, akacja, drewno, sosna, wanilia, mięta, goździk, miód, biszkopt, cola, morska bryza, kawa, popcorn, czekolada, karmel…

Na pewno znajdziesz coś dla siebie. Masz już pomysł? Skontaktuj się z nami. Doradzimy i wesprzemy w przygotowaniu projektu do druku.

LISTA ZAPACHÓW DO POBRANIA

Opcje wykonania

Breloczki do odłamania
Miejsce na podpis / pasek do podpisu
Druk widoczny w UV / IR
Pamięć chip
Otwory / dziurki
Pasek magnetyczny
Nietypowe kształty i rozmiary
Hologram
Materiał kolorowy
Inne usługi
Kod kreskowy
Materiał ekologiczny
Moduł zbliżeniowy
Podkłady metaliczne
Materiał przeźroczysty
Lakier wybiórczy błyszczący lub matowy
Zapach (np. kawy)
Laminat kart plastikowych
Zdrapka
Embossing (tłoczenie)