Karty lojalnościowe

lojalnościowe

kartaKlienta

Karty lojalnościowe

Karty lojalnościowe to kluczowe elementy programów lojalnościowych, za pomocą których firmy budują długotrwałe relacje z klientem, budując tym samym swoją konkurencyjną pozycję na wybranym rynku. Zadowolony klient korzystający z karty lojalnościowej dokonuje regularnych zakupów oraz poleca produkty znajomym.

Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe oferowane przez sklepy i firmy to standardowy sposób, aby zachęcić klientów do częstszych i regularnych zakupów. Programy te zazwyczaj oferują rabaty, punkty lub nagrody za zakupy, specjalne promocje i spersonalizowane oferty. Uczestnicząc w programach lojalnościowych, klienci mogą cieszyć się oszczędnościami, korzyściami i spersonalizowanymi zakupami, podczas gdy firmy odnoszą korzyści ze zwiększonego utrzymania klientów i ponownych zakupów.

Karty lojalnościowe w sklepie Karty lojalnościowe są jednym z kluczowych elementów ułatwiających organizowanie programów lojalnościowego. Zapewniają wygodny i łatwy sposób śledzenia i nagradzania lojalności klientów. Karty te zazwyczaj mają unikalny numer identyfikacyjny powiązany z kontem klienta, co umożliwia firmom gromadzenie danych na temat zachowań i preferencji klientów. Dzięki tym informacjom firmy mogą dostosowywać oferty do indywidualnych klientów, poprawiając ich doświadczenia zakupowe i wzmacniając poczucie lojalności.

Specyfikacja standardowej karty lojalnościowej:

  • materiał: PVC biały
  • format: 86×54 mm (CR-80),
  • grubość: 0,76 mm (760 mikronów)
  • zadruk offsetowy, pełny kolor CMYK
  • kod kreskowy lub kod QR lub pasek magnetyczny



Karta plastikowa lojalnościowa

Karty lojalnościowe – opcje druku

Karty lojalnościowe mogą być o wiele bardziej eleganckie i zaawansowane niż standardowe karty plastikowe. Oto opcje i możliwości druku kart plastikowych, które warto rozważyć projektując karty do swojego programu lojalnościowego:

  • kolor karty – karty plastikowe najczęściej wykonuje się z białego PVC. Można jednak wybrać PVC który jest w innym kolorze – oferujemy materiał w kolorach: złoty, srebrny i czarny.
  • inny kształt i format – karty najczęściej wykonuje się w standardowym rozmiarze: 86×54 mm, znanym w branży jako CR-80. Jednak współczesne technologie druku kart pozwalają na produkcję kart w innym rozmiarze, a nawet kształcie. Mogą być okrągłe, owalne lub w kształcie serca. Karty w innym rozmiarze to na przykład często spotykane karty lojalnościowe w kształcie małej karty o rozmiarze 1/3 standardowej karty.
  • opcje ozdobne – ekskluzywne sklepy mogą potrzebować, aby ich karty lojalnościowe wyglądały równie ekskluzywnie. Można to osiągnąć drukując na kartach ozdoby w formie wypukłych znaków wykonanych lakierem selektywnym. Można na niej nanieść nadruki metaliczne, tłoczone napisy, pokryć kartę matowym lub błyszczącym laminatem, a nawet umieścić hologram.
  • personalizacja kart – to jedna z głównych opcji kart, która jest niezbędna do śledzenia użytkowania karty. Najczęściej stosowanym elementem personalizacji jest kod kreskowy lub pasek magnetyczny – każda karta będzie miała swój unikalny numer zakodowany w kodzie kreskowym lub w pasku. Numer ten będzie skanowany np. w kasie podczas zakupów. Alternatywnie, lub dodatkowo można nadrukować na karcie kod QR, numer, datę ważności oraz pasek do podpisu.



Programy lojalnościowe i ich główny element – karty lojalnościowe, bez wątpienia są skutecznym narzędziem dla firm do zwiększania lojalności klientów. Swoją trwałością, profesjonalnym projektem spójnym z wizerunkiem firmy, karty te wzmacniają postrzeganie marki, zwiększają lojalność klientów i zachęcają do powtarzania zakupów.

Rodzaje i przykłady kart
Karty klubowe / członkowskie
Karty dla klubów i organizacji służą jako dowód członkostwa i zapewniają dostęp do wybranych usług, zniżek lub wydarzeń organizacji. Personalizowane podczas produkcji, lub z możliwością indywidualnej personalizacji przez klub. …
Więcej
Karty gwarancyjne i serwisowe
Karta plastikowa może również służyć jako ekskluzywny certyfikat jakości lub karta gwarancyjna dodawana do produktów premium. Karta taka może być wykonana równie ekskluzywnie jak sam produkt – metaliczne, tłoczone, wypukłe …
Więcej

Karty rabatowe
5, 10, 15% rabatu procentowego, dostęp do specjalnych promocji lub ofert. Karty rabatowe to popularny sposób w jaki firmy próbują zatrzymać klientów i zachęcić ich do ponownych zakupów. Karta rabatowa to również doskonała wizytówka firmy, …
Więcej
Karty plastikowe VIP
Karty VIP to ekskluzywne karty członkowskie, które oferują specjalne przywileje i korzyści wybranym klientom. Ich cechą charakterystyczną jest przede wszystkim unikalny, elegancki wygląd. Karty VIP dają poczucie ekskluzywności i wzbogacają doświadczenie klienta, dając dostęp do usług premium, …
Więcej
Opcje wykonania
hot-stamping
Materiał kolorowy
Zdrapka
Nietypowe kształty i rozmiary
Zapach (np. kawy)
Materiał przezroczysty
Kod kreskowy
Miejsce na podpis
Laminat kart plastikowych
Materiał ekologiczny
Grawerowanie laserowe
Druk widoczny w UV / IR
Breloczki do odłamania
Otwory / dziurki
Podkłady metaliczne
Embossing (tłoczenie)
Pasek magnetyczny
Hologram
Lakier wybiórczy błyszczący lub matowy
Moduł zbliżeniowy
Pamięć chip