lojalnościowe

kartaKlienta

Karty lojalnościowe

Karty lojalnościowe to kluczowe elementy programów lojalnościowych
przy pomocy których sprzedawca nawiązuje długotrwałe relacje z klientem
budując tym samym swoją konkurencyjną pozycję na wybranym rynku.
Zadowolony klient korzystający z karty lojalnościowej
dokonuje regularnych zakupów oraz poleca produkty znajomym.

KARTY LOJALNOŚCIOWE

Programy lojalnościowe najczęściej zawierają:

  • nagrody rzeczowe po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów lub określonej kwoty zakupów w danym czasie,
  • stałe rabaty,
  • rabaty za przekroczenie określonych progów wartościowych.

Karta lojalnościowa może zawierać różne elementy. Zastosowanie niektórych z dodatkowych opcji może wymagać wykorzystania dodatkowych urządzeń: komputerów, czytników, drukarek.

Specyfikacja standardowej karty lojalnościowej:
materiał: PVC biały (sprawdź inne kolory)
format: 86×54 mm (CR-80)
grubość: 0,76 mm (760 mikronów)
zadruk offsetowy, pełny kolor CMYK*
kod kreskowy (więcej informacji tutaj)
pasek magnetyczny (więcej informacji tutaj)

*CMYK – paleta czterech podstawowych kolorów używanych w druku offsetowym: Cyan, Magenta, Yellow, Black.

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE – CO ZYSKASZ?

Nasze karty współpracują z Twoim programem lojalnościowym.
Ale jeśli go nie posiadasz, skontaktuj się z nami!

Programy lojalnościowe najczęściej zawierają:
✔ nagrody rzeczowe po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów lub określonej kwoty zakupów w danym czasie,
✔ stałe rabaty,
✔ rabaty za przekroczenie określonych progów wartościowych.

Program lojalnościowy wspiera pozyskiwanie nowych klientów oraz motywuje tych stałych do regularnego kupowania.

Co zyskasz po wdrożeniu programu lojalnościowego?
✔ zwiększoną częstotliwość zakupów,
✔ większe obroty,
✔ wyróżnienie przedsiębiorstwa na tle konkurencji,
✔ polepszenie relacji z klientem,
✔ bardziej atrakcyjną ofertę dla klienta.

Ponadto otrzymujesz profesjonalną i pełną obsługę przy uruchamianiu programu, a także podczas jego trwania.

Oprócz tego możesz liczyć na pomoc przy akcjach promocyjnych.

Rodzaje i przykłady kart
Karty klubowe / członkowskie
Jeśli jesteś właścicielem klubu, prowadzisz fundację lub stowarzyszenie mogą Cię zaciekawić nasze rozwiązania. Na produkcji kart znamy się najlepiej, zatem zapraszamy się do krótkiej lektury. Dowiesz się z niej, m.in. jak przygotować projekt pod karty klubowe i jakie elementy powinny zawierać karty członkowskie? Oraz jakie korzyści niosą ze sobą tego typu karty. Przede wszystkim spróbuj wejść w buty klubowicza, który płaci comiesięczne składki. Zastanów się, jak duży wkład w fundację wnoszą wolontariusze. Może warto podkreślić ich rolę chociażby plastikową kartą, która będzie symbolem przywiązania i [...]
Więcej
Karty rabatowe
  KARTY RABATOWE Zakres programu rabatowego lub zniżkowego ustala wystawca karty. Wysokość rabatu lub zniżki można różnicować w zależności od częstotliwości zakupów lub kwoty wydawanej przez klienta. Częstym rozwiązaniem jest zaoferowanie klientom kilku rodzajów kart, które odpowiadają osiągniętym progom programu rabatowego. Przykład: próg pierwszy: perłowa karta ze zniżką 10%, próg drugi: srebrna karta ze zniżką 15%, próg trzeci: złota karta ze zniżką 20%. DODATKOWE ELEMENTY KARTY RABATOWEJ Plastikowa karta rabatowa może zawierać różne elementy. Najczęściej spotykane to: kod kreskowy, pasek magnetyczny LoCo lub HiCo, pasek do podpisu. Powyższe [...]
Więcej
Karty gwarancyjne i serwisowe
Plastikowa karta gwarancyjna może być ekskluzywnym certyfikatem jakości i dodatkowo oświadczeniem producenta, że dany produkt jest oryginalny i został wykonany zgodnie z najwyższymi standardami. Adresatem tego typu kart są przede wszystkim firmy mające w ofercie produkty premium, dlatego dodawanie kart gwarancyjnych do towarów automatycznie subiektywnie podnosi ich wartość w oczach klienta. Projekt graficzny plastikowego certyfikatu jakości nie potrzebuje specjalnych wytycznych. Tło może być jednolite, ważne, aby pojawiło się logo firmy z prostym komunikatem, np. Ta karta to gwarancja oryginalności produktu. Na odwrocie karty zalecamy dodać informacje, które [...]
Więcej
Karty plastikowe VIP
Karta plastikowa VIP upoważnia wybranych klientów do korzystania z pewnych limitowanych lub ograniczonych w czasie korzyści. Klienci VIP są wcześniej informowani o wszelkich nowościach czy wyprzedażach. Przykładowe korzyści wynikające z posiadania karty VIP: dostęp do stałej, określonej zniżki lub rabatu (np. 15%),niespodzianki, prezenty przeznaczone jedynie dla klientów VIP,zaproszenia na zamknięte wydarzenia, imprezy klubowe, wycieczki,klienci VIP pierwsi otrzymują informacje o nowościach, promocjach, konkursach oraz imprezach. DODATKOWE ELEMENTY KARTY VIP Karta VIP może zawierać różne elementy. Najczęściej spotykane to: kod kreskowy,pasek [...]
Więcej

Opcje wykonania

Nadruk na kartach plastikowych
Podkłady metaliczne
Inne usługi
Pasek magnetyczny
Materiał kolorowy
Materiał przeźroczysty
Nietypowe kształty i rozmiary
Moduł zbliżeniowy
Embossing (tłoczenie)
Hologram
Lakier wybiórczy błyszczący lub matowy
Materiał ekologiczny
Breloczki do odłamania
Otwory / dziurki
Pamięć chip
Zdrapka
Zapach (np. kawy)
Laminat kart plastikowych
Kod kreskowy
Druk widoczny w UV / IR
Miejsce na podpis / pasek do podpisu