Karty lojalnościowe to kluczowe elementy programów lojalnościowych przy pomocy których sprzedawca nawiązuje długotrwałe relacje z klientem budując tym samym swoją konkurencyjną pozycję na wybranym rynku. Zadowolony klient korzystający z karty lojalnościowej dokonuje regularnych zakupów oraz poleca produkty znajomym.
KARTY LOJALNOŚCIOWE
Programy lojalnościowe najczęściej zawierają:
nagrody rzeczowe po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów lub określonej kwoty zakupów w danym czasie,
stałe rabaty,
rabaty za przekroczenie określonych progów wartościowych.
Karta lojalnościowa może zawierać różne elementy. Zastosowanie niektórych z dodatkowych opcji może wymagać wykorzystania dodatkowych urządzeń: komputerów, czytników, drukarek.
Specyfikacja standardowej karty lojalnościowej: materiał: PVC biały (sprawdź inne kolory) format: 86×54 mm (CR-80) grubość: 0,76 mm (760 mikronów) zadruk offsetowy, pełny kolor CMYK* kod kreskowy (więcej informacji tutaj) pasek magnetyczny (więcej informacji tutaj)
*CMYK – paleta czterech podstawowych kolorów używanych w druku offsetowym: Cyan, Magenta, Yellow, Black.
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE – CO ZYSKASZ?
Nasze karty współpracują z Twoim programem lojalnościowym. Ale jeśli go nie posiadasz, skontaktuj się z nami!
Programy lojalnościowe najczęściej zawierają: ✔ nagrody rzeczowe po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów lub określonej kwoty zakupów w danym czasie, ✔ stałe rabaty, ✔ rabaty za przekroczenie określonych progów wartościowych.
Program lojalnościowy wspiera pozyskiwanie nowych klientów oraz motywuje tych stałych do regularnego kupowania.
Co zyskasz po wdrożeniu programu lojalnościowego? ✔ zwiększoną częstotliwość zakupów, ✔ większe obroty, ✔ wyróżnienie przedsiębiorstwa na tle konkurencji, ✔ polepszenie relacji z klientem, ✔ bardziej atrakcyjną ofertę dla klienta.
Ponadto otrzymujesz profesjonalną i pełną obsługę przy uruchamianiu programu, a także podczas jego trwania.
Oprócz tego możesz liczyć na pomoc przy akcjach promocyjnych.
Rodzaje i przykłady kart
Karty rabatowe
KARTY RABATOWE
Zakres programu rabatowego lub zniżkowego ustala wystawca karty. Wysokość rabatu lub zniżki można różnicować w zależności od częstotliwości zakupów lub kwoty wydawanej przez klienta.
Częstym rozwiązaniem jest zaoferowanie klientom kilku rodzajów kart, które odpowiadają osiągniętym progom programu rabatowego.
Przykład:
próg pierwszy: perłowa karta ze zniżką 10%,
próg drugi: srebrna karta ze zniżką 15%,
próg trzeci: złota karta ze zniżką 20%.
DODATKOWE ELEMENTY KARTY RABATOWEJ
Plastikowa karta rabatowa może zawierać różne elementy. Najczęściej spotykane to:
kod kreskowy,
pasek magnetyczny LoCo lub HiCo,
pasek do podpisu.
Powyższe [...]
Więcej
Karty klubowe / członkowskie
Jeśli jesteś właścicielem klubu, prowadzisz fundację lub stowarzyszenie mogą Cię zaciekawić nasze rozwiązania. Na produkcji kart znamy się najlepiej, zatem zapraszamy się do krótkiej lektury. Dowiesz się z niej, m.in. jak przygotować projekt pod karty klubowe i jakie elementy powinny zawierać karty członkowskie? Oraz jakie korzyści niosą ze sobą tego typu karty.
Przede wszystkim spróbuj wejść w buty klubowicza, który płaci comiesięczne składki. Zastanów się, jak duży wkład w fundację wnoszą wolontariusze. Może warto podkreślić ich rolę chociażby plastikową kartą, która będzie symbolem przywiązania i [...]
Więcej
Karty plastikowe VIP
Karta plastikowa VIP upoważnia wybranych klientów do korzystania z pewnych limitowanych lub ograniczonych w czasie korzyści. Klienci VIP są wcześniej informowani o wszelkich nowościach czy wyprzedażach.
Przykładowe korzyści wynikające z posiadania karty VIP:
dostęp do stałej, określonej zniżki lub rabatu (np. 15%),niespodzianki, prezenty przeznaczone jedynie dla klientów VIP,zaproszenia na zamknięte wydarzenia, imprezy klubowe, wycieczki,klienci VIP pierwsi otrzymują informacje o nowościach, promocjach, konkursach oraz imprezach.
DODATKOWE ELEMENTY KARTY VIP
Karta VIP może zawierać różne elementy. Najczęściej spotykane to:
kod kreskowy,pasek [...]
Więcej
Karty gwarancyjne i serwisowe
Plastikowa karta gwarancyjna może być ekskluzywnym certyfikatem jakości i dodatkowo oświadczeniem producenta, że dany produkt jest oryginalny i został wykonany zgodnie z najwyższymi standardami.
Adresatem tego typu kart są przede wszystkim firmy mające w ofercie produkty premium, dlatego dodawanie kart gwarancyjnych do towarów automatycznie subiektywnie podnosi ich wartość w oczach klienta.
Projekt graficzny plastikowego certyfikatu jakości nie potrzebuje specjalnych wytycznych. Tło może być jednolite, ważne, aby pojawiło się logo firmy z prostym komunikatem, np. Ta karta to gwarancja oryginalności produktu. Na odwrocie karty zalecamy dodać informacje, które [...]
Więcej
Opcje wykonania
Hologram
Pamięć chip
Kod kreskowy
Materiał kolorowy
Druk widoczny w UV / IR
Laminat kart plastikowych
Miejsce na podpis / pasek do podpisu
Breloczki do odłamania
Zdrapka
Podkłady metaliczne
Lakier wybiórczy błyszczący lub matowy
Embossing (tłoczenie)
Otwory / dziurki
Zapach (np. kawy)
Moduł zbliżeniowy
Nietypowe kształty i rozmiary
Materiał ekologiczny
Materiał przezroczysty
Pasek magnetyczny
POWIADOMIENIA
Szanowni klienci,
W dniach 1 - 3 lutego nasza firma bierze udział w targach RemaDays Warsaw - międzynarodowych Targach Reklamy i Druku.
RemaDays Warsaw od 2005 roku integruje sektory Reklamy i Druku w Polsce. Tegoroczna edycja targów RemaDays będzie wyjątkowa. Można spodziewać się udziału ponad 500 wystawców/marek na rekordowej powierzchni 50 tys m2. Tym co wyróżni wydarzenie w Europie, będzie wyjątkowa ilość odwiedzających z całego świata.
RemaDays to największe targi dla branży reklamy i poligrafii reklamowej w Polsce i jedne z najważniejszych w Europie. Impreza jak co roku odbywa się w strategicznym miejscu w stolicy – Ptak Warszaw Expo. Na zwiedzających czeka setki wystawców i liczne wydarzenia dodatkowe.
Termin i miejsce: Ptak Warsaw Expo
Al. Katowicka 62
05-830 Nadarzyn
1-3 lutego 2023 r.
Godziny otwarcia dla zwiedzających:
10:00 – 17:00
Zapraszamy na festiwal, a także do spotkania z nami. Polskie Karty spotkacie w Hali E, na stoisku E4.08b.
Do zobaczenia na targach!
Kontakt z konsultantami: tel.: +48 605 265 505, Beata Banduła-Suder tel.: +48 667 661 792, Marzena Socha e-mail: wycena@polskiekarty.pl
Adres:
Polskie Karty sp. z o.o.
al. 29 Listopada 94
31-406 Kraków
Dane rejestrowe: NIP: 222-06-84-266 Regon: 276435920 KRS: 0000113750 Kapitał zakładowy wpłacony w całości: 1 125 000 PLN Prezes Zarządu: Andrzej Bilewicz Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy