Karty lojalnościowe to kluczowe elementy programów lojalnościowych przy pomocy których sprzedawca nawiązuje długotrwałe relacje z klientem budując tym samym swoją konkurencyjną pozycję na wybranym rynku. Zadowolony klient korzystający z karty lojalnościowej dokonuje regularnych zakupów oraz poleca produkty znajomym.
KARTY LOJALNOŚCIOWE
Programy lojalnościowe najczęściej zawierają:
nagrody rzeczowe po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów lub określonej kwoty zakupów w danym czasie,
stałe rabaty,
rabaty za przekroczenie określonych progów wartościowych.
Karta lojalnościowa może zawierać różne elementy. Zastosowanie niektórych z dodatkowych opcji może wymagać wykorzystania dodatkowych urządzeń: komputerów, czytników, drukarek.
Specyfikacja standardowej karty lojalnościowej: materiał: PVC biały (sprawdź inne kolory) format: 86×54 mm (CR-80) grubość: 0,76 mm (760 mikronów) zadruk offsetowy, pełny kolor CMYK* kod kreskowy (więcej informacji tutaj) pasek magnetyczny (więcej informacji tutaj)
*CMYK – paleta czterech podstawowych kolorów używanych w druku offsetowym: Cyan, Magenta, Yellow, Black.
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE – CO ZYSKASZ?
Nasze karty współpracują z Twoim programem lojalnościowym. Ale jeśli go nie posiadasz, skontaktuj się z nami!
Programy lojalnościowe najczęściej zawierają: ✔ nagrody rzeczowe po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów lub określonej kwoty zakupów w danym czasie, ✔ stałe rabaty, ✔ rabaty za przekroczenie określonych progów wartościowych.
Program lojalnościowy wspiera pozyskiwanie nowych klientów oraz motywuje tych stałych do regularnego kupowania.
Co zyskasz po wdrożeniu programu lojalnościowego? ✔ zwiększoną częstotliwość zakupów, ✔ większe obroty, ✔ wyróżnienie przedsiębiorstwa na tle konkurencji, ✔ polepszenie relacji z klientem, ✔ bardziej atrakcyjną ofertę dla klienta.
Ponadto otrzymujesz profesjonalną i pełną obsługę przy uruchamianiu programu, a także podczas jego trwania.
Oprócz tego możesz liczyć na pomoc przy akcjach promocyjnych.
Rodzaje i przykłady kart
Karty plastikowe VIP
Karta plastikowa VIP upoważnia wybranych klientów do korzystania z pewnych limitowanych lub ograniczonych w czasie korzyści. Klienci VIP są wcześniej informowani o wszelkich nowościach czy wyprzedażach.
Przykładowe korzyści wynikające z posiadania karty VIP:
dostęp do stałej, określonej zniżki lub rabatu (np. 15%),niespodzianki, prezenty przeznaczone jedynie dla klientów VIP,zaproszenia na zamknięte wydarzenia, imprezy klubowe, wycieczki,klienci VIP pierwsi otrzymują informacje o nowościach, promocjach, konkursach oraz imprezach.
DODATKOWE ELEMENTY KARTY VIP
Karta VIP może zawierać różne elementy. Najczęściej spotykane to:
kod kreskowy,pasek [...]
Więcej
Karty klubowe / członkowskie
Jeśli jesteś właścicielem klubu, prowadzisz fundację lub stowarzyszenie mogą Cię zaciekawić nasze rozwiązania. Na produkcji kart znamy się najlepiej, zatem zapraszamy się do krótkiej lektury. Dowiesz się z niej, m.in. jak przygotować projekt pod karty klubowe i jakie elementy powinny zawierać karty członkowskie? Oraz jakie korzyści niosą ze sobą tego typu karty.
Przede wszystkim spróbuj wejść w buty klubowicza, który płaci comiesięczne składki. Zastanów się, jak duży wkład w fundację wnoszą wolontariusze. Może warto podkreślić ich rolę chociażby plastikową kartą, która będzie symbolem przywiązania i [...]
Więcej
Karty gwarancyjne i serwisowe
Plastikowa karta gwarancyjna może być ekskluzywnym certyfikatem jakości i dodatkowo oświadczeniem producenta, że dany produkt jest oryginalny i został wykonany zgodnie z najwyższymi standardami.
Adresatem tego typu kart są przede wszystkim firmy mające w ofercie produkty premium, dlatego dodawanie kart gwarancyjnych do towarów automatycznie subiektywnie podnosi ich wartość w oczach klienta.
Projekt graficzny plastikowego certyfikatu jakości nie potrzebuje specjalnych wytycznych. Tło może być jednolite, ważne, aby pojawiło się logo firmy z prostym komunikatem, np. Ta karta to gwarancja oryginalności produktu. Na odwrocie karty zalecamy dodać informacje, które [...]
Więcej
Karty rabatowe
Zakres programu rabatowego lub zniżkowego ustala wystawca karty. Wysokość rabatu lub zniżki można różnicować w zależności od częstotliwości zakupów lub kwoty wydawanej przez klienta.
Częstym rozwiązaniem jest zaoferowanie klientom kilku rodzajów kart, które odpowiadają osiągniętym progom programu rabatowego.
Przykład:
próg pierwszy: perłowa karta ze zniżką 10%,próg drugi: srebrna karta ze zniżką 15%,próg trzeci: złota karta ze zniżką 20%.
DODATKOWE ELEMENTY KARTY RABATOWEJ
Plastikowa karta rabatowa może zawierać różne elementy. Najczęściej spotykane to:
kod kreskowy,pasek magnetyczny LoCo lub HiCo,pasek do podpisu.
Powyższe opcje [...]
Więcej
Opcje wykonania
Zapach (np. kawy)
Materiał ekologiczny
Kod kreskowy
Moduł zbliżeniowy
Laminat kart plastikowych
Druk widoczny w UV / IR
Miejsce na podpis / pasek do podpisu
Nietypowe kształty i rozmiary
Breloczki do odłamania
Pamięć chip
Podkłady metaliczne
Materiał przeźroczysty
Otwory / dziurki
Embossing (tłoczenie)
Hologram
Materiał kolorowy
Zdrapka
Pasek magnetyczny
Lakier wybiórczy błyszczący lub matowy
Inne usługi
Kontakt
Social media odwiedź nas
Live chat
Newsletter
Wyrażam zgodę na przekazywanie mi informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej przez Polskie Karty Sp. z o.o.
Godziny otwarcia
Informujemy że tymczasowo do odwołania nasze Biuro Klienta pracuje od 8:00 do 15:00. Prosimy o kontakt z bezpośrednio z konsultantami.
Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Kapitał zakładowy wpłacony w całości: 225 000 PLN Prezes Zarządu: Andrzej Bilewicz.