Email:
  • produkcja kart plastikowych
  • plastic card manufacturer
  • plastikkarten produktion
  • fabricant de cartes en plastique

Opcje dodatkowe

Zapach (np. kawy)

Karta z zapachem może pełnić kilka funkcji, na pewno doskonale sprawdzi się w formie karty stałego klienta lub efektownej wizytówki.

 

Zapachy, których używamy w naszej drukarni, uwalniają się stopniowo po potarciu powierzchni karty ręką i utrzymują się do roku czasu (w zależności od sposobu przechowywania i eksploatacji).

 

Ponadto trzeba pamiętać, że niektóre aromaty nie są trwałe, inne jednak wykazują o wiele dłuższą "żywotność" niż czas zakładany przez producenta lakieru zapachowego.

 

Testując zapach kawy, czekolady, pomarańczy i trawy zauważyliśmy, że kawa jest o wiele delikatniejsza i nie tak aromatyczna jak trawa. Wszystkie próbki z zapachem trawy, które przez kilka lat prezentowaliśmy na targach reklamy nadal intensywnie pachną! Natomiast karty z zapachem kawy niestety nie pełnią już swojej funkcji ze względu na wywietrzały aromat.

Być może jest to wina nieprawidłowego wyboru rodzaju kawy, następnym razem trzeba zamówić mocne espresso zamiast dobrze spienionego latte :).

 

Pisząc o funkcjach, jakie posiadają plastikowe karty z zapachem nie można zapomnieć o marketingu sensorycznym. Wspominamy o nim między innymi w tym artykule poświęconym wizytówkom z lakierem wybiórczym.

 

Otóż reklama oparta na zmysłach niesie ze sobą wiele korzyści. Zmysłowi zapachu jest poświęcony osobny sektor o nazwie aroma marketing.

Kojarzony jest on głównie z emisją przyjemnych, kojących, relaksujących zapachów w firmach, sklepach, czy hotelach. Na pewno doświadczasz tego nieraz robiąc zakupy w sklepach odzieżowych.

 

Aroma marketing a karty zapachowe - pomysł dla Twojego biznesu

 

Czy wiesz, że stosowanie marketingu zapachowego podnosi m.in. atrakcyjność sprzedawanych produktów (także podnosi subiektywnie ich wartość)? Oraz zachęca klientów do pozostawania w sklepie dłużej, redukuje irytację związaną ze staniem w kolejce, a nawet zmniejsza poziom stresu i zmęczenia

 

I nic w tym dziwnego, w końcu prawie każdy stosuje w domu własną aromaterapię: włączając dyfuzor zapachowy, zapalając ulubioną świecę czy spędzając czas na działce w otoczeniu kwiatów i bzów.

 

Wyobraź więc sobie, że karta lojalnościowa pokryta zapachem lawendy będzie mieć kilka zastosowań.

 

Wizytówka z zapachem lawendy buduje zaufanie - weź ją na spotkanie biznesowe

 

Przede wszystkim przyczyni się do częstszych zakupów, do czego motywuje np. zbieranie punktów za zakupy. Natomiast moment wyciągnięcia karty z etui czy portfela będzie dodatkowo przyjemny, jeśli uwolni się przy tym kojący aromat znanego wszystkim kwiatu, który według badań ma właściwości odprężające. Wyczytaliśmy także, że lawenda zwiększa poziom zaufania, więc przyda się szczególnie w negocjacjach handlowych. Czy to nie dobry pomysł na wizytówkę z tym zapachem? Pomyśl o tym :).

 

Jeśli przykład lawendy nie przemawia do Ciebie to nic! Obecnie dostępnych jest ponad 100 zapachów (kwiatowe, owocowe, warzywne, drzewne, ziołowe i wiele innych), w tym na przykład: jaśmin, róża, pomarańcza, poziomka, banan, akacja, drewno, sosna, wanilia, mięta, goździk, miód, biszkopt, cola, morska bryza, kawa, popcorn, czekolada, karmel...

 

Na pewno znajdziesz coś dla siebie. Masz już pomysł? Skontaktuj się z nami. Doradzimy i wesprzemy w przygotowaniu projektu do druku.

Pliki do pobrania